Πληροφορίες στην ιστοσελίδα http://www.synigoros.gr/ygeia/index.htm
Γραμματεία Κύκλου Κοινωνικής Προστασίας
Τηλέφωνο εξυπηρέτησης κοινού : 210 7289600
Τηλέφωνο εξυπηρέτησης κοινού : 210 7289600
Χατζηγιάννη Μέξη 5, 115 28 Αθήνα, 3ος όροφος
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 7289740, 210 7289735
Fax: 210 7289739
Πώς υποβάλλεται η αναφορά
Με απλή αίτηση προς τον Συνήγορο του Πολίτη, από την οποία προκύπτουν σαφώς τα στοιχεία του ενδιαφερόμενου πολίτη. Η αίτηση υποβάλλεται:
αυτοπροσώπως
ταχυδρομικώς
με τηλεομοιοτυπία (fax)
Με απλή αίτηση προς τον Συνήγορο του Πολίτη, από την οποία προκύπτουν σαφώς τα στοιχεία του ενδιαφερόμενου πολίτη. Η αίτηση υποβάλλεται:
αυτοπροσώπως
ταχυδρομικώς
με τηλεομοιοτυπία (fax)
Τι πρέπει να περιλαμβάνει η αναφορά
συνοπτική περιγραφή του προβλήματος
ποια είναι η εμπλεκόμενη δημόσια υπηρεσία
τις ενέργειες που έχουν προηγηθεί
το αποτέλεσμά τους
κάθε αποδεικτικό στοιχείο ή πληροφορία που μπορεί να βοηθήσει στη διερεύνηση του θέματος
συνοπτική περιγραφή του προβλήματος
ποια είναι η εμπλεκόμενη δημόσια υπηρεσία
τις ενέργειες που έχουν προηγηθεί
το αποτέλεσμά τους
κάθε αποδεικτικό στοιχείο ή πληροφορία που μπορεί να βοηθήσει στη διερεύνηση του θέματος
Που υποβάλλεται η αναφορά
στα γραφεία του Συνηγόρου του Πολίτη, κατά τις εργάσιμες ημέρες
στα γραφεία του Συνηγόρου του Πολίτη, κατά τις εργάσιμες ημέρες
Χατζηγιάννη Μέξη 5, 115 28 Αθήνα (περιοχή Χίλτον),
8.30 π.μ-2μ.μ, 3ος όροφος
με fax στον αριθμό 210 7292129
με fax στον αριθμό 210 7292129